Sunday, May 22, 2011

Is He Beautiful

Beberapa hari yang lepas atau pun beberapa minggu yang lalu..hmm , ntahla aku pun dah lupa tapi masa aku tengah drive nak pegi keje, aku tune in Fly.Fm, Fly.Fm ni memang siaran radio feveret aku pun sebab aku memang suka dengar Ben, Nadia ngn Fabeface menceloteh, kelakar gile diaorang ni mengacarakan rancangan diaorang, banyak2 slot yang aku paling suka kat Fly Fm ni ialah 'Alarm Call' best gile dengar diaorang pekena orang, in fact aku pun penah pekena member aku dengan pertolongan diarang..hahaha (joe my fren sorry pekena ko hari tu..)

Tapi yang aku nak cite, pada hari itu nadia yakni, salah seorang DJ feveret aku menceritakan sesuatu pasal Thailand Got talent, pasal salah satu daripada peserta ni dapat nyayi dalam dua suara ,pastu dia cakap kalu nak tgok video tu taip kat you tube Thailand Got Talent. lepas itu.. tup2 aku sampai office..

Masuk je department aku, terus duk kat cubicle aku, bukak laptop terus bukak explorer(IE), niat nak bukak youtube la, tuggu punyer tunggu tetiba page ni kuar.. You must log in as administrator to view this page, lebih kurang macam 2 la, aku pun xpandai sangat sebab aku bukan lulusan computer science.. tapi yang sebenarnya aku memang dah tahu dah mesti kena block punyer, mana ada company nak bagi pekerja dia leh serve youtube masa keje, kalu dapat memang xbuat keje la pekerja- pekerja kat office aku...

Tapi aku dah xsenang duduk , nak kena tgok jugak video tu, tapi nak buat macamane dah xleh tgok lagi, soo aku pun alih tumpuan dan memberi isyarat kepada otak aku supaya fokus dan buat keje, yela kat opis kena la buat kerja, sebab nawaitu aku masa bagun tido tadi untuk pegi opis dan buat kerja bersungguh- sungguh.. baru dapat rezeki halal. tuhan pun xmarah jauh sikit dari api nearaka.

Lepas 9 jam aku bertungkus lumus buat kerja, dah sampai masa untuk chow dari opis balik umah, dan selepas beberapa jam aku mengharugi liku- liku dan halangan untuk sampai rumah akhir nya sampai jugak aku kat umah aku..aku pun apalagi terus buka laltop, terus tapi youtube kat search engine google, lepas taip Thailand Got Talent terus kuar list video.

Aku pun click kat salah satu video ni,, tgok awek dalam video tuu. cun giler beb..rasa gugur jantung aku, berkenan terus, tapi aku pun sabar menanti dia menyanyi..perg suara merdu siot halus jee, tapi tetibe suara awek tu tukar jadi suara jantan.. terkejut kau...

aku pun dah compius..tapi tgok komen- komen sahabat kat bawah tuu, rupanya awek ni laki, dah tukar jantina..dahsyat... papepun aku harap xdela kat Malaysia benda- benda macam ni n anyway , tribute kat Fly Fm sebab share benda - benda yang buat otak aku berfikir sejenak pasal keadaan dunia kita skarng ni.. thanks FLY. FM... i will always tune to your station and forever will...keep up the good work guys...

Ni aku share video yang di maksudkan (credit to youtube.. and for BELL NUNTHITA good luck!!!)







No comments:

Post a Comment